Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy Nano Baits, działając pod adresem: https://www.nanobaits.pl prowadzony jest przez: NANO SOLUTIONS SP. Z.O.O , z siedzibą przy Krakowska 30, 50-425 Wrocław, działającym pod numerem NIP: 6562332489.
- Niniejszy Regulamin Sklepu internetowego określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Nano Baits, a w szczególności zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu, jak również tryb postępowania reklamacyjnego oraz tryb odstąpienia od umowy przez Konsumenta.
- W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulowany regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tj. Dz. I) z 2020r. poz. 344, ze zm.)
- Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Wszyscy Klienci są zobowiązani zapoznać się z postanowieniami Regulaminu przed dokonaniem zakupu.
- Każdy Klient zobowiązany jest przestrzegać postanowienia Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
- Każdy Klient ma możliwość zapoznać się z Regulaminem w każdym czasie, klikając na stronie internetowej Sklepu: https://www.nanobaits.pl w zakładkę „Regulamin” na dole strony. Regulamin można pobrać i wydrukować.
Definicje
Regulamin- niniejszy zbiór regulacji organizujących zasady korzystania z Usług Sklepu przez Klientów.
Klient- osoba fizyczna, korzystająca ze Strony, w tym dokonująca Transakcji lub osoba prawna, względnie jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, w której imieniu dokonywana jest Transakcja.
Konsument- osoba korzystająca z zakupionego produktu
Strona- serwis internetowy pod adresem https://www.nanobaits.pl
Formularz Zamówienia- Usługa dostępna na Stronie internetowej Sklepu, za pomocą której Klient może dokonać zakupu, w szczególności poprzez dodanie Towarów do Koszyka oraz określenie niektórych warunków umowy Sprzedaży m. in. Sposobu dostawy i płatności.
Koszyk- element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przed Klienta Towary oraz ,w którym Klient ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w tym ilość nabywanych Produktów.
Sklep internetowy- prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod domeną https://www.nanobaits.pl, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary.
Sprzedawca- NANO SOLUTIONS SP. Z.O.O , z siedzibą przy ul. Krakowska 30, 50-425 Wrocław, który prowadząc działalność zarobkową lub zawodową proponuje sprzedaż za pomocą swojej Strony internetowej.
Towar/Produkt- produkt, służący jako ilustracja będący przedmiotem obrotu pomiędzy Sklepem i Klientem, którego warunki sprzedaży określa Formularz Zamówienia.
Serwis Przelewy24- Paypro SA ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, NIP: 779-236-98-87 Regon: 301345068
Przyjmowanie i realizacja zamówień
- Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.
- Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą wartość, jaką Klient zobowiązany jest zapłacić, zawierającą należny podatek (cena brutto). Koszt dostawy nie jest wliczony w cenę, gdyż zależy od wybranego przez Klienta sposobu dostawy Produktu.
- Informacja o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 $ 1 lub 543 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964r. Nr 16, poz. 93 z późn. Zm.:dalej: Kodeks cywilny). Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Jeżeli Klient zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę, opisaną w ustępie poprzednim, Sklep niezwłocznie poinformuje Konsumenta o tym fakcie, wyjaśniając przyczynę różnicy ceny. Obciążenie Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen, znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- W razie wprowadzania promocji, Sklep informuje Klientów o najniższej cenie Produktu z ostatnich 30 dni. Jeśli Produkt jest w sprzedaży krócej niż 30 dni, cena przed promocją to najniższa cena od momentu wprowadzenia Produktu do Sklepu. Informacje te są przedstawiane obok ceny promocyjnej Produktu.
- Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pomocą wysłanego Formularza Zamówień, dokonanego za pośrednictwem Strony: www.nanobaits.pl , 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Zamówienie Produktu realizuje się w następujący sposób:
Klient wybiera dany produkt, który pojawia się w Koszyku, Finalizacja zamówienia następuje po opłaceniu Koszyka. - Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia na swój adres e-mail, podany w Formularzu Zamówienia.
- Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym- rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie, na koncie bankowym Sklepu.
- Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w godzinach pracy Sklepu (w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 17:00) Zamówienia złożone w dni robocze po godzinie 17:00, w soboty, niedziele lub święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
- Klient otrzyma wiadomość o przyjęciu zamówienia do realizacji, co jest rozumiane jako oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty. Z chwilą jego otrzymania przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
- Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon VAT. Na życzenie Klienta zostanie również wystawiona i wysłana Klientowi faktura VAT.
- Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:
- E-mail: biuro.nanobaits@gmail.com
- Telefon: 535-177-070
- Adres korespondencyjny: Krakowska 30 50-425 Wrocław
Dostawa i koszty transportu
- Realizacja wysyłki zamówienia w Sklepie odbywa się za pośrednictwem: paczkomatu i kuriera.
- Dostawa produktów do Klienta jest płatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej.
- Koszt dostawy nie zależy od wagi i wielkości paczki/paczek.
- Gdy zajdzie sytuacja spakowania Zamówienia w więcej niż jedną paczkę, Klient zostanie o tym poinformowany drogą mailową. W takiej sytuacji Klient nie ponosi dodatkowych opłat za dostawę.
- Zamówienia składane w Sklepie są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta będą realizowane najbliższego dnia roboczego.
- Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi zwykle 3 dni robocze. Na czas oczekiwania składa się czas realizacji zamówienia a więc skompletowanie Produktów do zamówienia oraz przewidywany czas dostawy.
- Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy przewoźnika.
- Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien w jego obecności dokładnie sprawdzić zawartość i kompletność przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Produktu. W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.
- Istnieje możliwość wysyłki za granicę. Koszty dostawy ustalane są indywidualnie.
Realizacja płatności
- W ramach wykonania Transakcji możliwe są następujące płatności:
- Płatność „on-line” za pośrednictwem serwisu internetowego Przelewy24
- Przelew zwykły na rachunek bankowy Sklepu: PL 54109025290000000155781703
- Szczegółowe zasady i warunki dokonywania płatności za pośrednictwem banków lub innych dostępnych serwisów określają właściwe regulaminy odpowiednich banków i serwisów.
- Klient, który wybrał płatność przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie, w terminie do trzech (3) dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca i zamówienie zostanie usunięte z systemu. W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia.
- Płatność uznaje się za dokonaną:
- Po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Firmy, w przypadku przelewu zwykłego
- Po autoryzowaniu Płatności przez Przelewy24, w przypadku płatności on-line lub płatności kartą
- Postanowienia szczegółowe dotyczące Płatności dokonywanych za pośrednictwem Przelewy24:
- płatności kartą: autoryzacja płatności nastąpi gdy użyta karta jest ważna, niezastrzeżona i Klient posiada środki niezbędne do dokonania Płatności.
- Płatność on-line: w przypadku dokonywania płatności poprzez Przelewy24 Klient zostanie automatycznie przekierowany na stronę właściwego banku a płatność zostanie zabezpieczona zgodnie z systemem zabezpieczeń stosowanych w banku.
Prawo do odstąpienia od umowy
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014,poz.827) Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru.
- Odstąpienie od umowy dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy pocztą tradycyjną na adres ul. Krakowska 30 50-425 Wrocław lub mailowo na adres: kontakt@nanobaits.pl
- Wzór odstąpienia od umowy.
- W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa do odstąpienia od umowy, Konsument jest zobowiązany zwrócić Towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. Nie później niż w terminie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu.
- Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem:
- dodatkowych kosztów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę
- Bezpośrednich kosztów zwrotu towaru
- Zwracany towar należy odesłać na adres: ul. Krakowska 30 50-425 Wrocław
- Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towarów oraz kosztów najtańszej opcji dostawy oferowanej przez sklep w momencie zakupu. Koszty odesłania pokrywa Konsument. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyraził zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Reklamacja
- Firma ma obowiązek dostarczyć Towary wolne od wad.
- Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Każdy Towar sprzedawany przez Sklep jest fabrycznie nowy. Towar zakupiony w Sklepie jest objęty gwarancją producenta. Standardowy okres gwarancji to 24 miesiące, chyba, że z załączonych dokumentów wynika co innego.
- Do zgłoszenia reklamacyjnego należy dołączyć dowód zakupu czyli paragon VAT lub Fakturę oraz pismo reklamacyjne zawierające opis reklamacji oraz numer konta bankowego w przypadku kiedy oczekiwany jest zwrot pieniędzy a nie wymiana towaru.
- Celem dokonania reklamacji jest powiadomienie Administratora Sklepu o zamiarze złożenia reklamacji poprzez maila: kontakt@nanobaits.pl lub telefonicznie: 577-455-666.
- W przypadku gdy paczka nosi ślady uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych będą rozpatrywane tylko w przypadku sporządzenia protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela paczki.
- Zgłoszenie reklamowanego produktu należy wysłać na adres mailowy: kontakt@nanobaits.pl załączając zdjęcia uszkodzonych Produktów i skan lub zdjęcie dowodu zakupu.
- Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od dnia wpłynięcia zgłoszenia.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wysyłany jest towar wolny od was na koszt Administratora Sklepu, Towar uszkodzony jest naprawiany lub zwracana jest kwota pieniężna wynikająca z zakupienia Towaru poprzez przekazanie kwoty na konto bankowe.
- Kolorystyka zdjęć prezentowanych na stronie Sklepu może nieznacznie odbiegać od kolorystyki oryginalnych produktów. Różnice wynikające z różnych ustawień monitorów komputerów Klientów oraz ich parametrów technicznych oraz jakości zdjęcia nie mogą być podstawą do reklamacji.
- Zgłoszenie reklamacji przez Klienta następuje na adres:
NANO SOLUTIONS SP. Z.O.O
UL. KRAKOWSKA 30
50-425 WROCŁAW
Z dopiskiem „REKLAMACJA”
Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.
- W razie sporu powstałego w związku z wykonaniem umowy zawartej na podstawie Regulaminu strony zobowiązują się do jego rozstrzygnięcia w sposób polubowny działając w dobrej wierze.
- W razie niemożności dojścia do porozumienia wskazanego w pkt 2. Sądem właściwym miejscowo do rozstrzygnięcia sporu będzie Sąd właściwy dla siedziby Właściciela Sklepu.
- O każdej zmianie Regulaminu Właściciel Sklepu powiadomi drogą mailową zarejestrowanych Klientów z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z upływem terminu wypowiedzenia. Dla zamówień złożonych przed wejściem Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w chwili złożenia zamówienia.
- Regulamin obowiązuje od dnia 01.12.2023